Återvinning är en lag!;)

Återvinning är en lag!;)

Om du har ett halsband som gått sönder eller om har du köpt en berlock/ett hänge som du skulle vilja ha till ett lite mer speciellt halsband eller armband?

Hör av dig så kanske jag kan hjälpa dig;)

måndag 22 augusti 2011

Nytt o snyggt! ;)

Äntligen har jag fått färdigt lite nytt!

Jag var så peppad när jag köpte de nya pärlorna på Tradera... sen kom jag som ur stämningen kan man nog säga.. *skrattar*

Men här har jag i alla fall lite nytt o snyggt! :)
Lila länkpärlor med rosa o grå sötvattens pärlor.



O så har vi en annan variant..
Lila länkpärlor med vita o peacock sötvattens pärlor

O så till mina fina gröna shells ;)
Vita länkpärlor med gröna o vita shells samt tre vita sötvattens pärlor längst ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar