Återvinning är en lag!;)

Återvinning är en lag!;)

Om du har ett halsband som gått sönder eller om har du köpt en berlock/ett hänge som du skulle vilja ha till ett lite mer speciellt halsband eller armband?

Hör av dig så kanske jag kan hjälpa dig;)

söndag 19 september 2010

Mitt arv från Yngve

När min gammel morbror Yngve dog så fick jag en burk som innehöll ett trasigt bärnstens halsband som jag har för mig att pappa hittade då dom städade ur hans hus. Det var säkert något han erbjudit sig att laga åt någon av sina "dam bekanta" kan jag tänka mig men som aldrig blivit av o som sedan blivit stående i något skåp o sedan bortglömt.
Av dom här pärlorna har jag gjort ett halsband åt mig själv.

Det är ett väldigt speciellt halsband för mig just för historien bakom pärlorna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar