Återvinning är en lag!;)

Återvinning är en lag!;)

Om du har ett halsband som gått sönder eller om har du köpt en berlock/ett hänge som du skulle vilja ha till ett lite mer speciellt halsband eller armband?

Hör av dig så kanske jag kan hjälpa dig;)

lördag 25 september 2010

Nya fräna pärlor..

Jag hittade fräna ny pärlor på skördefesten iår hos Carin Blom (http://www.cblomsdesign.se/).. Trots att jag har köpstopp på pärlor just nu så passade dom så bra till två av projekten jag håller på med just nu att jag gjorde ett litet undantag..;) ..det måste man få göra ibland också..
Visst var den lite cool!;) Jag göpte fem stycken, två till mig själv (dvs. detta projektet) o tre i turkost till ett hemligt projekt... hemligt fram till jul i alla fall;)

Ankh korset (hematit) har jag haft i evigheter o den har ingått i många olika halsband genom åren.. o det känns som att den trenden kommer att fortsätta men just nu så får de vara såhär:)

Metall pärlorna är av silver o de andra (både cylindrarna o kulorna) är hematiter.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar