Återvinning är en lag!;)

Återvinning är en lag!;)

Om du har ett halsband som gått sönder eller om har du köpt en berlock/ett hänge som du skulle vilja ha till ett lite mer speciellt halsband eller armband?

Hör av dig så kanske jag kan hjälpa dig;)

onsdag 15 september 2010

Välkommen världen!:)

Ja... från anti-bloggare till multi-bloggare... *skrattar*
Jag satt o funderade när jag satt med mina trådar o pärlor idag att de skulle vara bra om jag hade någon sorts förklaring till mina smycken om någon skulle vilja köpa ett. Hur dom är gjorda, vad det är för stenar/pärlor, om de finns någon rolig historia bakom då jag använder både nya o gammla pärlor.
Sen började tankarna gå till att man kanske skulle göra en sida på Facebook som många av mina vänner som har lite smyckestillverkning på sidan av har gjort. Men då har jag ju precis upptäckt bloggandet o trivs i detta forum så jag tänkte att då kan jag ju göra en blogg där jag kan publicera bilder o priser löpande eftersom jag jobbar o inte blanda in allt detta i min "vardags blogg".
Så, såhär blev de i alla fall "Fingerfärdiga fugurer".

Välkommen!;)

2 kommentarer:

  1. Nice....men det visste jag ju sen innan! Har ju några.... ;)

    SvaraRadera
  2. Mm:) vad gjorde jag utan mina trogna sammlare... det är ju då du (mamma), Kirri o Sanna... *skrattar*

    SvaraRadera